Όροι χρήσης

Τρόποι παραγγελίας

Online: Πλοηγηθείτε στις σελίδες μας, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι πατώντας «προσθήκη στο καλάθι». Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας κάντε κλικ στο καλάθι σας και δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να αγοράσετε.

Πληροφορίες χρέωσης: Όλα τα στοιχεία που είχατε καταχωρήσει εμφανίζονται σε αυτό το βήμα. Εάν τυχόν δεν ισχύει κάποιο ή έχει αλλάξει κάτι καλό θα είναι να τo διορθώσετε.

Διεύθυνση αποστολής: Σε αυτό το βήμα καταχωρείτε τα στοιχεία της διεύθυνσης αποστολής της παραγγελίας σας που επιθυμείτε.

Πληρωμή: Σε αυτό το βήμα επιλέγετε το τρόπο με τον οποίο θέλετε να πληρώσετε. Η αντικαταβολή έχει extra επιβάρυνση από την μεταφορική 3 ευρώ. Η τιμή των μεταφορικών είναι ανάλογη του βάρους όπως διέπει η λειτουργία του ΕΛΤΑ. Εάν επιλέξετε την κατάθεση σε λογαριασμό σας ενημερώνουμε πως η παραγγελία σας θα αποσταλεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης των χρημάτων από εμάς.

 

Τηλεφωνική παραγγελία: Αν χρειάζεστε βοήθεια για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 697 6832858. Η γραμμή Τηλεφωνικών Παραγγελιών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκεύη 9:00-17:00 (εκτός επισήμων εορτών και αργιών).

 

 

Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

  • Με πιστωτική, χρεωστική  και προπληρωμένων κάρτών:Visa, Mastercard, Maestro American Express, Diners.
  • Με την χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού MasterPass.
  • PayPal
  • Αντικαταβολή
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Τραπεζικοί λογαριασμοί:
ALPHA BANK ΙΒΑΝ: GR85-0140-8720-8720-0210-1096-560
PIRAEUS BANK IBAN: GR78-0172-2530-0052-5308-6891-712
EURO BANK IBAN: GR27-0260-3220-0001-2010-1399-530
Όνομα κατόχου: Τσιρόγκα Χρυσούλα
Για την ολοκλήρωση της πληρωμής παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ονοματεπώνυμό και το κωδικό πληρωμής (ID) της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό. Για καλύτερη και άμεση εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μετά την ολοκλήρωση της οποιαδόποτε πληρωμής.
Τρόποι επικοιωνίας, e-mail: info@onoiamata.gr τηλ: 697 6832858

Σας διαβεβαιώνουμε ότι όλες οι πληρωμές θα εκτελεστούν με ένα ασφαλές και σίγουρο τρόπο. Τα διαπιστευτήριά σας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για τον καθορισμό της πληρωμής και δεν πρέπει να μεταβιβαστούν σε τρίτους. 

Όλες οι τιμές των προϊόντων και την παράδοση, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Όλες οι προσφορές και εκπτώσεις ισχύουν για όσο διάστημα το onoiamata.gr αναφέρεται στην ιστοσελίδα.

Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με την εκτέλεση της πληρωμής ή έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την τιμή του προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο info@onoiamata.gr.

Εάν αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα στην εκτέλεση της πληρωμής, παρακαλώ επικοινωνήστε με το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών στο info@onoiamata.gr.

 

*ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες άνω των 60 ευρώ(εντός Ελλάδας).

 

Χρόνος παράδοσης:

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες και το Σάββατο δεν γίνονται παραδόσεις.

Προσοχή: οι χρόνοι παράδοσης ισχύουν από την ημέρα που παραδίδεται η παραγγελία στην εταιρεία Ταχυμεταφορών/ Μεταφορική.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ Η εταιρεία ΟΝΟϊάματα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων, που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας, όπως προβλήματα στο οδικό δίκτυο, έντονα καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.τ.λ.

Επιστροφές:

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με τον τρόπο που υποδεικνύει η εταιρεία μας.

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει υπαναχώρηση εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αλλά οφείλει να έχει ενημερώσει το eshop για την άσκηση του δικαιώματος του. Εάν το προϊόν είναι υγιές και έχει δηλωθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης ο πελάτης μπορεί να κάνει είτε νέα αγορά ισόποσης αξίας είτε να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε επιστροφή στο eshop. Και στις 2 περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή μεταφορικών εξόδων που τυχόν πληρώθηκαν κατά την αρχική παραγγελία.

Λάθος εκτέλεση παραγγελίας: Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν γίνεται επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε επιστροφή της αξίας του είτε αποστολή εκ νέου του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, μέσα στην συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Tα έξοδα αντικατάστασης σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν εμάς.